Kiadó iroda - Miskolc
- INGYENES HIRDETÉS FELADÁS
Ingatlan adatai
- Eladó vagy kiadó:Kiadó
- Település:Miskolc
- Kategória:Iroda
- Alkategória:Egyéb
- Alapterület:15 m2
- Csere is:Nem
- Hirdető:Cég
- Élő videón megtekinthető:Nem
- Állapot:nincs megadva
- Hány szintes az ingatlan:nincs megadva
- Hányadik emeleti:nincs megadva
- Parkolási lehetőség:nincs megadva
- Őrzött parkoló:nincs megadva
- Bútorozottság:nincs megadva
- Fényviszony:nincs megadva
- Tájolás:nincs megadva
- Kilátás:nincs megadva
- Internet:nincs megadva
- Klíma:Van
- Akadálymentesített:nincs megadva
- Energiatanúsítvány:nincs megadva
- Elérhetőség
- Üzenetküldés
Hirdető minősítése
Hitel ajánlatok
Ingatlan hirdetés leírása
Kiadó Miskolcon a Zsolcai kapuban egy 15,7 m² irodahelyiség!
A modern Átrium irodaház kiváló szolgáltatásokat kínál azok számára, akik kiemelt figyelmet fordítanak a hatékony és komfortos munkahelyi légkörre.
A felújított iroda az 1. Emeleten helyezkedik el, liftes épületben. Rendkívül világos, ablaka a belső udvarra, parkolóra néz.
Bérleti díj: 2800 Ft/m² + áfa
Az üzemeltetési díj: 1800 Ft/m² + áfa
Tartalmazza a mindennapi működéshez elengedhetetlen szolgáltatásokat.. Ezek közé tartozik a víz- és csatornadíj, az áram, valamint a fűtés-hűtés költségei. Emellett a hulladékkezelés is szerepel a listán.
Az irodaházban található közös helyiségek takarítása biztosított, így tiszta és rendezett környezetben dolgozhat. A tűzjelző rendszer üzemeltetése pedig a biztonságos munkavégzés alapfeltétele.
Az irodaház területén strukturált, flexibilis Internethálózat működik, így a technológiai igények is ki vannak elégítve.
A bérleti díj magában foglalja a kényelmet és biztonságot szolgáló szolgáltatásokat is. A 24 órás portaszolgálat és belépési lehetőség biztosítja, hogy az iroda éjjel-nappal elérhető legyen. A biztonsági kamera- és távfelügyeleti rendszer pedig extra védelmet nyújt az ingatlan körül. A behajtás ellenőrzött rendszerben működik, rendszámfelismerő segítségével.
A parkolás sem okoz gondot, hiszen 350 parkolóhely áll rendelkezésre.
Parkolási díj zárt udvaron: 7000 Ft / hó/ db + áfa
A bérlők számára további lehetőségeket biztosít az irodaház, mint például bérelhető tárgyaló (4 fős) és konferenciaterem (40 fő részére ülőhellyel), így az üzleti megbeszéléseiket vagy rendezvényeiket is zavartalanul megtarthatják.
A mellékhelyiségek a folyosóról közelíthetők meg.
Várjuk azokat, akik egy modern, jól felszerelt és kényelmes irodaházban szeretnének dolgozni, ahol minden a hatékony munkavégzésüket segíti és biztonságuk is garantált.
Az Átrium Irodaház folyamatosan fejlődik, ne maradj le a lehetőségről, most még a részese lehetsz!
Az épület földszintjén október végén étterem nyílik!
*A hirdetés a nettó bérleti díjat tartalmazza.
A modern Átrium irodaház kiváló szolgáltatásokat kínál azok számára, akik kiemelt figyelmet fordítanak a hatékony és komfortos munkahelyi légkörre.
A felújított iroda az 1. Emeleten helyezkedik el, liftes épületben. Rendkívül világos, ablaka a belső udvarra, parkolóra néz.
Bérleti díj: 2800 Ft/m² + áfa
Az üzemeltetési díj: 1800 Ft/m² + áfa
Tartalmazza a mindennapi működéshez elengedhetetlen szolgáltatásokat.. Ezek közé tartozik a víz- és csatornadíj, az áram, valamint a fűtés-hűtés költségei. Emellett a hulladékkezelés is szerepel a listán.
Az irodaházban található közös helyiségek takarítása biztosított, így tiszta és rendezett környezetben dolgozhat. A tűzjelző rendszer üzemeltetése pedig a biztonságos munkavégzés alapfeltétele.
Az irodaház területén strukturált, flexibilis Internethálózat működik, így a technológiai igények is ki vannak elégítve.
A bérleti díj magában foglalja a kényelmet és biztonságot szolgáló szolgáltatásokat is. A 24 órás portaszolgálat és belépési lehetőség biztosítja, hogy az iroda éjjel-nappal elérhető legyen. A biztonsági kamera- és távfelügyeleti rendszer pedig extra védelmet nyújt az ingatlan körül. A behajtás ellenőrzött rendszerben működik, rendszámfelismerő segítségével.
A parkolás sem okoz gondot, hiszen 350 parkolóhely áll rendelkezésre.
Parkolási díj zárt udvaron: 7000 Ft / hó/ db + áfa
A bérlők számára további lehetőségeket biztosít az irodaház, mint például bérelhető tárgyaló (4 fős) és konferenciaterem (40 fő részére ülőhellyel), így az üzleti megbeszéléseiket vagy rendezvényeiket is zavartalanul megtarthatják.
A mellékhelyiségek a folyosóról közelíthetők meg.
Várjuk azokat, akik egy modern, jól felszerelt és kényelmes irodaházban szeretnének dolgozni, ahol minden a hatékony munkavégzésüket segíti és biztonságuk is garantált.
Az Átrium Irodaház folyamatosan fejlődik, ne maradj le a lehetőségről, most még a részese lehetsz!
Az épület földszintjén október végén étterem nyílik!
*A hirdetés a nettó bérleti díjat tartalmazza.